Перезезди і Складність переїзду

Переїзди по ключДумка про майбутній переїзд ніколи нікого не радує. Може нова квартира або інше офісне приміщення виявляться кращими, але сам процес переміщення всіх речей перетворюється на справжню катастрофу. Їх не так просто зібрати, упакувати, занурити в машину, а потім на новому місці вивантажити, занести в приміщення, розпакувати і все розставити на свої місця. А ще треба пам'ятати, щоб під час транспортування нічого не пошкодилося. Бажано, щоб і перевезення тривала не дуже довго. Якщо машина наймана (а так часто і буває), то більше доведеться оплачувати за її послуги. Щоб вантажівка не затримувати надовго, потрібно все речі в нього помістити якомога більше компактно. З огляду на громіздкість меблів і багатьох коробок, обов'язково будуть потрібні люди, які будуть все це переносити. Де їх взяти? Це теж проблема.

Якщо переїздом займатися самостійно, то це дійсно займе багато часу і власних нервів. Але можна доручити всі ці клопоти спеціалізованої компанії. Сьогодні є такі, які організовують переїзди “під ключ”. Це означає, що господареві речей не доведеться ні про що турбуватися. весь переїзд, починаючи від збірки речей і закінчуючи їх розміщенням на новому місці, візьме на себе мувінгова компанія. Саме так називають подібні організації.

Виконання замовлення на переїзд

Як тільки надходить замовлення на переїзд “під ключ”, до клієнта виїжджає менеджер. Він оцінює всі масштаби майбутніх робіт. Менеджеру необхідно знати, які речі будуть перевозитися, який у них вага і обсяг, чи є серед них цінні і тендітні предмети. На підставі цієї інформації можна судити про необхідної упаковці і кількості такелажні роботи. Також менеджер визначає і кількість робочих, яке знадобиться для вивезення речей.

Далі менеджер складає план заходу, в який включено кілька етапів. можливо, якісь речі краще поки помістити на зберігання, якісь потрібно перевозити в першу чергу. Також при плануванні визначаються види упаковки і її кількість.

Обов'язковим пунктом є транспорт. Оскільки кожен клієнт бажає переїхати швидше, то менеджер підбирає машину так, щоб весь процес не зайняв багато часу. Іноді може знадобитися і кілька машин.

В обумовлений заздалегідь день і час на старе місце прибувають робочі, які займаються збором вантажу. Меблі необхідно розібрати, якщо це можливо, і в разі потреби упакувати. Решту предметів укладаються в ящики і коробки так, щоб вони не пошкодилися в дорозі. Потім за допомогою спеціальних мотузок і тросів речі виносяться з приміщення і розміщуються в вантажівці. Приїжджаючи на нове місце, робочі роблять ті ж дії, але в зворотному порядку.

Зв'яжіться з нами

Замовити послуги або задати питання

  • 067-750-20-68

Перейти на сторінку записів